Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, November 08, 2010

TERKINI: ZAHID WHISKEY TARIK DIRI DAN LETAK JAWATAN???

1. Dari sumber yang boleh dipercayai, Zahid Ibrahim a.k.a Zahid Whiskey a.k.a Zahid Kuda, calon Timbalan Presiden Parti Kencing Rakyat menarik diri dari perebutan jawatan tersebut dan melepaskan semua jawatan yang disandangnya di dalam parti.

2. Antara sebab utama dia menarik diri adalah kerana sudah terlalu mual dan rasa benci yang tinggi kepada proses pemilihan yang sedang berjalan. Kerasukan dan kejahatan satu pihak bagi memastikan kemenangan satu pihak yang lain adalah punca utama menjadi punca utama dia tidak mahu ada apa-apa jawatan langsung dalam parti yang baru berumur satahun jagung itu.

3. Dalam masa ini, semua pihak sedang menanti pengumuman rasmi dari Zahid Whiskey. Ada pihak yang mengatakan Zahid telah tertidur di tepi longkang akibat mabuk arak yang teramat akibat menyesal melatak jawatan sebagai menteri dahulu dan menyertai parti yang paling kelakar dalam sejarah peradaban manusia.

4. Berita lanjut akan menyusul.

5. Berita penuh di sini http://www.zaiduntukrakyat.com/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=225&cntnt01origid=15&cntnt01returnid=80

JPX

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa