Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, November 11, 2010

LIM KIT SIANG MENGAKU TERLIBAT DALAM PERISTIWA 13 MEI 1969


1. Lim Kit Siang takut dengan perbuatannya sendiri pada tanggal 13 Mei 1969 dan mahu Kerajaan ambli tindakan terhadap utusan Malaysia. >>> BACA KISAHNYA DI SINI<<<

2. Kepala Komunis Malaysia ini fobia dengan tarikh 13 Mei 1969 dan apabila artikel yang bertajuk "Syor 13 Mei hari perpaduan" >>>ARTIKELNYA DI SINI<<< turut menjadi sasarannya. Kepala komunis ini mahu KDN mengambil tindakan segera kepada utusan kerana menyiarkan artikel yang berbaur hasutan.

3. Itulah akibat jadi Komunis lama sangat duduk dalam hutan. Membaca pun tak betul dan benak susah nak faham. Aku minta sesiapa yang ada kelapangan baca artilek yang dilinkkan di atas dan cari bahagian mana yang ada unsur hasutan.

4. Apa pasal tak boleh cerita pasal 13 Mei 1969? Engkau terasa ke? Engkau buat apa pada 13 Mei 1696? Engkau dekat mana pada 13 Mei 1969??? Jawab ler tua kutuk!!!!

4. Ternyata, DAP Komunis pun dah mula terasa terdesak dan susah hati. Mana taknya, orang dah makin benci pada Sang Peliwat maka cita-cita Komunis nak memerintah negara semakin jauh ler. Bila dah terdesak, mulaler cina tua ni melalut!!!

5. Kepada Si tua kutuk ni, ko jangan mimpi ko dan keturunan ko dapat memerintah Malaysia ni. Ko berangan ler anak beranak. Engkau pun sama macam Pok Nik, dah nyanyuk!!!

JPX

2 comments:

Tok Wan PKR said...

teruskan memoentum ini ya sahabat. selamatkan bumi malaysia dari ideologi komunis yg sememangnya terus-terusan dikembangkan utk memastikan malaysia jatuh kepada golongan minoriti yg gilakan kuasa...

hangkedee said...

masaalahnya ada melayu malu mengaku dia melayu daj jual melayu pada cina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa