Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, November 11, 2010

ZAID SEMAKIN MABUK, MENGARUT TAk HENTI-HENTI!!!




1. Zaid Ibrahim a.k.a Zaid Kuda a.k.a Zaid Botol telah melepaskan semua jawatannya dalam Parti Kencing Rakyat kerana sudah tidak percaya dengan perjuangannya parti tersebut.

2. Zaid yang mereka bekas Menteri Kabinet Malaysia, telah menyertai Parti Kencing Rakyat atas alasan kerajaan semua tak betul. Ternyata tindakan yang dia lakukan adalah semasa di dalam keadaan mabuk yang teramat sangat.

3. Hari ini, dia ternyata salah dan telah menyesal. Tapi dah ludah takkan mahu jilat balik kan??? Dia mengugut akan menubuhkan "KEADILAN BARU" jika Ketua Umum PKR Sang Peliwat Anwar Ibrahim tidak meletak jawatan dengan segera. Dia juga mendesak agar Azmin Ali juga meninggalkan parti tersebut.

4. Tubuh ler Keadilan Baru ker apa ker aku jamin mesti huru-hara jugak sebab pemimpin cebisan UMNO ni tak lebih dari liabiliti pada negara. Dulu masa dilantik Menteri, kaki botol buat yang bukan-bukan. Kini dia buat perangai lagi.

5. Kegagalan PKR mentadbir parti menunjukan kepimpinan ini tidak layak untuk terus memimpin di Malaysia sekaligus menjadikan cita-cita mereka ke Putrajaya adalah tidak lebih dari angan-angan kosong semata!!!

6. Inilah akibat jika MABUK TAK KIRA WAKTU!!! SAMA-SAMA KITA NANTIKAN KEHANCURAN PKR INI!!!! >>>>BACA BERITA PENUH DI SINI<<<<

JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa