Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Sunday, November 14, 2010

GEMPAR: PKR PINDA PERLEMBAGAAN PARTI MEREKA!!!



1. Presiden Parti Kian Runtuh (PKR) hati ini mengumukan bahawa telah meminda perlembagaan parti tersebut atas arahan suaminya iaitu Anwar Ibrahim Sang Peliwat.

2. Antara perkara penting dalam perlembagaan yang dipinda adalah, setiap ahli PKR wajib TUTUP MULUT berkaitan masalah dalaman parti bagi mengelakan parti tersebut menjadi bahan lawak jenaka di negara ini.

3. Selain itu, isteri Sang Peliwat juga mahu demokrasi dihapuskan secara total dalam parti itu dan digantikan dengan sistem pemerintahan kuku besi ala Yahudi. Kebebasan bersuara untuk ahli dalam parti dilihat sebagi satu halangan untuk anak-beranak ini terus berkuasa dengan rakusnya.

4. Wan Azizah juga mahu cogankata 3A, Anwar, Azmin dan Azizah dijadikan zikir harian bagi setiap ahli parti paling lawak dalam sejarah politik Malaya ini. Cogankata ini perlu dilafaz setiap hari dan setiap kali bertemu sesama ahli parti dan dilaungkan dengan kuat dan sepenuh hati.

5. Slogan REFORMASI akan digantikan dengan PENETRASI. Walaupun ada cadangan dari peringkat akar umbi yang mahu ianya digantikan dengan REFORBASI, namun keangkuhan dan ego pemimpin parti ini mengatasi segalanya. Ahli bawahan parti hanya dianggap sebagai sampah dan rakyat yang menyokong mereka hanya diperlukan apabila untuk demo di jalanan sahaja.

6. Oleh kerana kasih sayang yang amat tinggi kepada suami yang suka meliwat, Wan Azizah sanggup melakukan apa sahaja!!! Banyak perkara lain yang akan dipinda dari masa ke semasa mengikut suka hati Wan Azizah, suaminya dan kaum keluarganya. Sama-sama kita tunggu dan lihat!!!!

JPX

3 comments:

Mordecai Kucai said...

PKR ni orang panggil Rumah Syaitan. Betul rupanya.

Parti yang paling banyak menghasilkan 'Pengundi Hantu'. Boleh masuk dalam Buku Rekod Malaysia. Ini Anwar tak payah rasuah untuk dapatkan publisiti di buku itu.

Ternyata Anwar dan pemikirannya tidak sesuai dengan zaman dan tidak relevan.

Orang yang macam Anwar ini apabila dia faham bahawa perkataan: CHINA MENIAGA MESTI MENIPU

Apabila jadi peniaga dia lah peniaga paling teruk sekali kerana tipu helahnya.

Padahalnya mengikut fakta peniaga yang menipu tidak akan berjaya untuk jangka panjang.

Kawannya dalam PAS sudah lama menganut perkataan kaki lima: POLITIK ITU KOTOR

Oleh kerana percaya dengan perkataan itu sehingga memikirnya halal, PAS buat apa saja untuk menang dalam politik.

Main Catur tipu la apa nak tipu asal ikut undang undang tapi PAS, orang toleh saja dia tukar buah, buang buah atau lagi teruk buat2 terjatuh gelas kat tengah papan catur tu.

CELAKA PKR! CELAKA PAS!

Unknown said...

Maka rugilah melayu yang turut sama dalam parti yang kotor lagi hina ini.

Anonymous said...

PKR bukan saja Parti Hina tapi lebih menjijikkan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa