Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, November 12, 2010

AHLI DEWAN PEMUDA PAS MILIKI D.N.A BERUK???




1. Satu kajian menunjukan, selain mempuyai D.N.A yang mirip seperti KELDAI ahli Dewan Pemuda PAS juga mempunyai D.N.A yang hampir serupa seperti BERUK!!!

2. Dalam kajian terdahulu, D.N.A KELDAI ditemui dalam hampir semua tubuh badan dan otak ahli Dewan Pemuda PAS apabila dilihat menjadi alat dan tunggangan DAP Komunis dalam usaha Komunis memerintah Malaysia.

3. Ini jelas terbukti apabila Dewan Pemuda PAS akur dan tunduk dalam beberapa perkara penting dan bertolak ansur secara melampau dengan Komunis, seperti membenarkan Kafir Harbi menggunakan ayat suci Al-Quran dan "berkongsi" kalimah Allah dengan mereka.

4. Terbaru D.N.A BERUK pula ditemui dalam tubuh badan mereka. Hal ini diakui sendiri oleh Ketua Penerangan Dewan Pemuda PAS, Suhaizan Kaiat. Hal ini berkaitan apabila dia mengatakan bahawa demomstarsi jalanan adalah jalan berkesan untuk menyampaikan tuntutan terhadap piliharaya yang bersih dan adil. >>>PENGAKUAN BERUK DI SINI<<<

5. 1998, tahun hitam yang mana melihat ramai BERUK berdemo di jalanan sambil berkelakuan BERUK menjahanamkan kemajuan yang telah lama dibina di negara ini. Kalau Dewan Pemuda PAS mengatakan demo jalanan adalah yang terbaik, maka Al-Quran bukanlah sumber rujukan mereka dan Islam sudah tidak lagi menjadi perjuangan mereka.

6. Adakah dengan demo jalanan dapat menyelesaikan perkara ini? Zaman Reformasi, demo jalanan digunakan sebagai medium oleh penyokong Sang Peliwat agar dia dibebaskan, namum Sang Peliwat dijatuh hukum dan bergelar Banduan!!! Ini menunjukan demo jalanan tidak berkesan kerana Malaysia punya undang-undang dan peraturan!!!

7. Mengapa perlu demo jalanan??? Sudah habis jalan atau tandus idea??? Adakah Islam menggalakan demo jalanan??? Apakah Dewan Pemuda PAS pasti dengan demo jalanan semua hal ini dapat diselesaika.

8. Maka, pilihlah pemimpin di kalangan mereka yang bukan BERUK dan mereka yang WARAS. Jadi, jika demo jalanan adalah jalan yang terbaik boleh difikirkan oleh Dewan Pemuda PAS, maka tahulah kita sejauh mana kebolehan mereka berfikir!!!

JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa