Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, November 12, 2010

BUKTI KOMUNIS MELAKUKAN PENGHAPUSAN MELAYU DI PENANG



1. Semalam di portal Malaysiakini ada menyiarkan berita tentang Kerajaan komunis Penang mengeluarkan satu senarai kontraktor yang ada hubung kait dengan UMNO di negeri itu. >>>BERITA PENUH DI SINI<<<

2. Namun tali barut komunis tersebut, Pengerusi Jawatankuasa Hal Ehwal Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna dan Hal Ehwal Agama Islam Abdul Malik Abul Kassim, menafikan bahawa senarai itu untuk tujuan menyenaraikan hitamkan mereka tetapi sebagai satu bukti bahawa kerajaan komunis Penang tidak pilih bulu dalam pemberiaan projek di negeri itu.

3. Tali barut Komunis ini ternyata berbohong. Dia pernah berbohong tentang isu Ktuhbah Jumaat tidak lama dahulu dan sekarang dia berbohong lagi!!! Dia bermati-mati berbohong semata-mata mempertahankan Ketua Menteri Paling Cauvinis dalam sejarah Malaysia!!! Berapa banyak Komunis ini bayar engkau untuk jadi tali barut mereka? Jangan pasal wang ringgit engkau sanggup menjadi alat untuk menjahanamkan bangsa engaku sendiri!!!

4. Dalam hal ini, DAP Komunis terang-terangan ada niat untuk menidakan dan membolot kuasa ekonomi di Penang. DAP Komunis yang dikuasai oleh anak beranak cauvinis seolah-olah "sawan kuasa" apabila ada kuasa.

5. Kenapa perlu kaitankan pemberian projek dengan UMNO??? Kenapa tidak berlaku adil kepada rakyat Penang? Inikah janji mereka semasa Pilihanraya Umum yang lepas??? UMNO adalah orang Melayu dan mengapa sengaja mencabar dan mengusik Hak Keistimewaan orang Melayu???

6. DAP Komunis sengaja mencari kemarahan Orang Melayu. Jangan fikir engaku sedang berkuasa engkau boleh buat sesuka hati. Akibatnya amat berat jika engkau bermain dengan sentimen Orang Melayu!!!

7. Yang nyata, DAP Komunis sedang melakukan penghapusan entik dan MELAYU DALAM BAHAYA DI PENANG!!!

JPX

6 comments:

hangkedee said...

mamat di atas saudara lasid mydin maaa

Unspinner :Legend said...

kah kah kah.

blog tak laku..

blog gomo gak best lrh caya..

Tok Wan PKR said...

talibarut ni selalu menipu. mcm isu khutbah...tipu terang-terangan.
ikut telunjuk dapig komunis...
jawatan yg diperolehi selepas menjatuhkan fairuz...chait.

Unknown said...

Melayu yang sanggup berkerjasama dengan Komunis utk menjatuhkan Melayu adalah golongan yang paling keji...

Unknown said...

Melayu yang sanggup berkerjasama dengan Komunis utk menjatuhkan Melayu adalah golongan yang paling keji...

Anonymous said...

Wiseguy
Ni mamak pedukang ni apa Dapig kata dia akan jadi yes man saja.Apa punya bodoh pegundi kawasan dia pi pangkah mamak ni.

Go to hell PGayR and Dapig.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa