Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, November 15, 2010

BUKTI DAP KOMUNIS ANTI ISLAM



1. Setiausaha Agong DAP Komunis, Lim Guan Eng sekali lagi membuktikan DAP adalah parti yang anti Islam.

2. Ketua Menteri Penang itu tidak mahu menjawab soalan tentang cadangan untuk wakil dari PAS PIS PUS untuk menerajui Pakatan Rakyat yang kini teruk dilanda krisis dalaman. Sentimen anti Islam jelas dikesan apabila ada sahaja cadangan berkaitan Islam diajukan untuk kebaikan PR.

3. Walaupun cadangan untuk wakil PAS PIS PUS mengepalai PR adalah pada peringkat awal, DAP Komunis main selamat dengan memberikan alasan bahawa PKR sedang menjalankan proses pemilihan dan sebarang kenyataannya akan disalah tafsir.

4. Jika benar DAP Komunis ikhlas dan jujur dalam PR sudah tentu cadangan ini akan disambut dengan baik dan tangan terbuka. Ketakutan dan penolakan ini jelas DAP ada agenda tersendiri yang jahat.

5. Terdahulu, Kepal Singh pemerintah DAP Komunis sanggup mati untuk memastikan Negera Islam tidak akan terbina di Malaysia. PAS PIS PUS masih gagal melihat DAP sebagai musuh yang nyata dan sanggup bersekutu dengan Kafir Harbi ini.

6. Segala cita-cita dan hasrat, samada untuk Islam mahupun politik PAS adalah dilihat mustahil untuk dicapai selagi mereka bersekutu dengan musuh Islam ini. PAS TIDAK LEBIH DARI HAMBA KEPADA DAP KOMUNIS!!!

JPX

2 comments:

Anonymous said...

sian memang orang-orang umngok ni sengal,bebal dan tiada ideal,mca tu buka komunis gak ker?apa umngok tak bersekongkol ngan mca?cian orang muda cam korang(senang citer pencacai) asyik kena perbodoh ngan pak menteri korang.kesian-kesian patut la melayu mundur pasai ramai sangat melayu sengal dalam umngok

Unknown said...

kesian lagi kalau anda seorang melayu yang menyokong komunis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa