Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, September 30, 2011

BUKTI PAS MELAKA JADI HAMBA SEKS NAFSU BUAS DAP KOMUNIS


1. PAS Negeri Melaka memang layak dipanggil golongan yang buta hati dan buta IT. Ketandusan idea dan ketiadaan isu untuk mereka berkempen serta berhujah semakin jelas kelihatan.

2. PAS Negeri Melaka yang semakin terdesak menjadikan portal rasmi Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Melaka sebagai modal dan mangsa mereka.

3. Pesuruhjaya PAS Bukit Katil yang terkenal sebagai seorang yang suka buat fitnah dan pembohong besar telah mempertikaikan mengapa ADUN DAP KOMUNIS di negeri Melaka di nafikan hak mereka kerana tidak dimasukan di dalam laman web ini.

4. Sofi Wahab yang menulis di laman blognya, Muta Ligat kononnya mengatakan kerajaan Melaka cuba menyembunyikan fakta terdapat ADUN DAP KOMUNIS di negeri ini. Si sofi ini juga menuduh kerajaan negeri Melaka mendiskriminasikan ADUN DAP KOMUNIS ini.

5. Wei Sofi Wahab, kau ni tahu membaca atau tidak???? Faham atau tidak apa maksud Majlis Mesyuarat Kerjaan Negeri????

6. Melalui pemahaman JPX laman web ini direka khas untuk Ahli Mesyuarat Kerajaan Negeri. Tajuk laman web ini sudah jelas dan nyata. Apa yang benak sangat si Sofi ni nak faham????

7. Satu lagi, siapa ADUN DAP KOMUNIS di Melaka ini dari kalangan ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Melaka??? Kalau ada dari kalangan ADUN DAP KOMUNIS yang jadi Ahli Mesyuarat Kerajaan Negeri  JPX yakin dan percaya mereka juga akan dimasukkan ke dalam laman web ini.

8.Jadi Sofi Wahab, Pesuruhjaya PAS Bukit Katil perlu periksa betul-betul sebelum buat tuduhan. Jangan main hentam ikut suka aja. Jangan tunjuk sangat dah terdesak dan yang paling penting jangan tunjuk kebodohan diri sendiri.

9. Kalau yer pun nak ampu bodek dan menurut arahan DAP Komunis, Sofi Wahab perlu lebh bijak di masa hadapan.!!!

10. PAS Negeri Melaka tidak lebih dari hamba dan pesuruh/balaci DAP KOMUNIS!!!!

JPX

6 comments:

Sang Guna said...

betul DAp memang mcm hanjing, TAPI DS Ali Rustam kena pantau jugak Adun BN ni sebab aku tengok YB2 kat melaka ni byk yg berlagak, klu pun YB dia ok yg balaci2 ni yg mcm ulat tahi.
Byk dah yg kita nampak balaci2 pemimpin umno negeri melaka ni yg memang melampau padahal, bila jumpa YB, dia ok je yg kaki2 bodek ni pulak yg lebih2. Jgn rasa terlalu selesa, sebab rakyat sentiasa perhati.
Bila kau dah jatuh takde lagile, kaki2 bodek yg nak ikut kau kehulu hilir.
Cari le pembantu yg blh harap dan jujur, bukan kaki bodek.
ada stu org kat tempat aku, baru jadi JKK kampung dah malas nak kije, duduk rumah bini pulak yg tungkus lumus kena kerja, klu dapat jawatan lagi besau tak tahulah apa jadi.

Unknown said...

Sang Guna: DAP memang sejahat2 cina yang ada kat Malaysia ni.

Tentang YB,kaki bodek dan JKK kg yg anda maksudkan tu, cuba citer sikit saper. Boleh JPX korek dan dedah

Unknown said...

PAS nak buat tuduhan pun, buat lah kajian dulu... Ni pakai serkap jarang je, kan dah malu sendiri...

93.8% Waris Kg Bharu sokong Perbadanan Pembangunan Kg Bharu. baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

MUTA LIGAT NI MEMANG BERUK PELIHARAAN DAP MELAKA!!!

Anonymous said...

hahaha.. si sofi ni memang tak tahu apa ttg pentadbiran kerajaan. Tahun lepas ada jugak aku jengok2 blog dia.. lepas tu dah malas.. Tiada fakta.

Pernah dia kata Menara Taming Sari Projek Gajah Putih. Kepala Bana dia... Punyalah untung produk tu... berjuta setahun. Lepas aku reply jawapan.. suh dia kaji n selidik dulu sebelum tulis. aku tunggu seminggu tak balas jawapan aku... then terus aku tak berminat nak layan lg.

Anonymous said...

SALAG SEEKOR PARASIT DALAM PAS YANG MEROSAKKAN PARTI PAS!!! BADAN DALAM PAS TAPI HATI KAUDU KOMUNIS DAPig...SERUPA NGAN SI MAT SYABU DAN SI NIZAR PENDERHAKA!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa